Hej

Idag har vvi vart pa tur, vi har gjort en hemskt massa saker. Forsta stoppet sa kollade vi pa apor (tarsier) sviin sma ! Fick fina bilder, de hade rattsvans och tanaglar! aNDRA Stoppet var en kyrka, filippinernas aldsta eller nagat annat ovesentligt,  sa gick vi over en 60 m lang hangbro over en flod, herre min skapare sager jag bara ! Det var sinnes scary! S kollade vi saklart pa choklate hills. Trippen upp dit var det jibbigaste pa mycket lange. 214 smaa pygme trappsteg i en sinnes brant backe, mina ben darrade efter helt sjukt. Sa at vi mat pa boholsmotsvarighet till haddan, fast denna "flotten" hade motor och korde runt nar vi at och sa hade vi en brud som sjong daliga filippinska sanger, mamma tyckte jag hade gjort de battre.! Alla andra flottar hade sangare som sjong kanda engelska latar sa jag var svinpepp! och sist men inte minst sa kollade vi pa varldens storsta pytonorm i fangeskap. 23 foot lang och 200 kg ! oCH BARA 12 ar, men den var onormalt stor den hade en storlek som en 40 aring. Men guiden var bast en transa som pratade 52 sprak darav svenska sa han eller a den pratade svbenska med oss. Roligaste p[a lange. Ormen faller ju sa han hade haft pa sig en bikini gjord av fjallet men den hade kliat massvis! Hahha nar vi kom till chaffisen sa pappa vilken stor orm. Han svarar men sag du inte bogen !?!?!?! han var en lika stor attration. hahahhahahahhaa


pussoch kram

Kommentarer
Postat av: camy

HAHAHAHAH bäästa på länge!

2009-01-15 @ 16:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0