Hej alla sota

Jag befinner mig visst inte i bohol som ja trott hela tiden, ar tydigen pa en liten o brevid som heter panglao men det finns broforbindelse.  Inget nytt idag ganska mulen och trakig da idag med duggregn :( Men har snackat med Camy pa msn idag och hon smsar nastan varje dag, karlek <3.    Fick edikyr och massage forut med, sa nu har jag ganska snygga tanaglar faktiskt ! >:)  Nu ar som vanligt min datatid snart sut :(


Maste saga att maten  detta landet inte ar nagot att hanga i granen! Men som hanna sa jag gilllar att fa uppmarksamhet sa lite bra ar landet val enda. Lyssnar pa bandit rock nu, hel underbart! Kul att mina klassisar ar i skolan nu, stackars lilla camy! Och alla andra stackare som befinner sig i skolan.

Jag langtar inte efter skolan, spec inte efter min extremt trakiga klass! . Ska och kolla pa choklate hills pa onsdag, men de ar inga choklad toppar nu inte de ar bruna nu sahar ars. Trakigt aldeles for kulturellt for mig.

Jag saknar min kanin och min katt med, buhu ! Min skona sang och mitt nya tacke lockar med lite grana.


If tomorrow never comes i thank you for today <33333

Kommentarer
Postat av: camy

kärlek till dig <3

2009-01-15 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0