God morgon kära du :)

I natt sov jag i tretton timmar och 40 minuter, det kallar jag skönhetssömn. Men det stämmer inte helt för jag vaknade ju två gånger när Stefan telefonterrade mig. Ja vad har hänt sedan sist? Nästan inget alls, igår när jag stod ute och pratade med Camy och c:o så körde Anton Karlsson förbi, tyvärr tog det mig ett tag att fatta det bara.

Det är ingen som vill gå med mig på Håkan Hellström konsert eller? Tror det finns biljetter på denna sidan : http://webbiljetter.se/partille . Det hade vart skoj och jag tror bara att det kostar 325 kronor eller  något.

Camilla har bestämt att vi ska till Matte idag men jag tror inte jag kommer få gå ut idag heller, det är inte okej faktiskt. Hade vart väldigt roligt faktiskt. Så nu ska jag snart gå upp och fjäska. Kanske plocka ur diskmaskinen och annat slaveri..


Jag ska antagligen med Camy på roadtrip snart också, det ska bli så himla roligt men jag kommer inte ihåg när det var riktigt dock i mars tror jag i alla fall att det var :) Bara att börja spara pengar, fick ju studiebidrag igår ganska lägligt.

Men jag är fortfarande väldigt irriterad på min syster. Hon skulle igår köpa nya hörlurar till mig i Göteborg. Tror du hon gjorde det? SVar NEJ. När jag smsade henne och frågade skrev hon: Emma du får inte bli arg, men jag hittade inga sådana du ville ha och vi gick i massa affärer. Men då fattar ju vilken retard som hellst att finns inte det jag ska ha så ringer man och berättar det så kan jag säga att hon kan ta några andra eller något. Jag flippade lite lätt på henne, hon kommer inte få det roligt om hon träffar på mig idag :)

Man har körtlar under öronen (tror jag) min vänstra sådan är fett svullen. Känns som en böld nästan och det gör ont när jag spänner käkarna. Vad skam kan det vara? Scary som tusan, jag känner ju kanske inte direkt för att bli sjuk igen, jag har bättre saker för mig känner jag.

Mitt rum ser helt fucked up ut jag måste verkligen städa, jag vet inte när jag gjorde det senast och det är jävligt sunkigt. Nej nu ska jag upp och langa fjäsket. Önska mig lycka till !
Så här ska det se ut när jag är klar tänkte jag, jag tänker dock inte lägga upp någon före bild ;)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0