Filippinerna

Heej alla mina alskade lasare !
Forst och framst vill jag gratta alla soim fyllt arton, nu i efterskott: Janna, Alle, Carl Andersson och Anton ! Och saklart Linns mamma annika ! Men vet ej hur gammal hon ar.

Min datatid ar strax slut.

Jag har det bra befinner mej i puerto princessa. ska te cebu i morrn. har akt underground river. fett coolt !! googla pa det !!  men saa skoj. guiden snacka om mineraler jag sa de anda mineralerna du behover kanna till ar mineralsmink! Har fatt en sms van en filippin ! sa soot . nu maste ja ga kommer nog imorrn igen !! Sa vill ja halsa alla mina basta baasta underbara vanner alskar er fett mycket !! Mer fdakta kommer. ! Hittade vaaarldens snyggaste kille , JasON. drool !! Tatuerad, mumma

Kommentarer
Postat av: linn

saknar dig! önska jag också skulle till cebu igen :(

2009-01-06 @ 13:40:45
Postat av: Hanna

WOHHOO, du lever, :D <3

2009-01-06 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0