Dagen efter..

Hahaha , direkt efter jag skrev inlägget igår så kollade jag upp en film på bio och bussar. Bröllopsduellen har jag för mig den hette på svenska. Men what ever. Jag tog bussen tio i fyra mot Göteborg så kom Camilla på bussen senare så tog vi en spårvagn som tog världens omväg så vi hann inte hämta ut biljetterna. Men det fanns biljetter kvar så det var inga problem. I kön träffade jag även en gammal klasskompis, trevligt. Men i alla fall så tänkte vi vi går på toa innan bion börjar så vi köper popcorn och går på toa.  Så tog jag upp min mobil, jag hade såklart fått sms från ett okänt nummer som skrev att det var fest i ök och att vi skulle komma. Vi hade pratat om det och sagt de är säkert fest bara för vi för en gångs skull åkt för att göra något-.

Vi drabbades av lätt beslutsångest och jag ringde min syster så hon kunde kolla bussar hem igen, det gick inga hem. Så vi tänkte fan då vi får väl kolla på bion endå. Men så ringer jag och frågar om det går till stenungsund och det gjorde det. Jag lämnade tillbaka biobiljetterna och så sprang vi till spårvagnen och vi hann precis. Så sprang vi in på centralen och tog röd express. Blev hämtade av Camys pappa i stenungsund. Camilla övningskörde hem, det gick hur bra som hellst, kändes som att åka med vem som hellst.

Så åkte vi hem till henne och hon bytte om, vi hämtade dricka och så. Sedan så cyklade vi hem till mig och började lite smått hemma hos mig. Så bytte jag kläder och så väntade vi på¨att Jonas, Frippe och Anton skulle höra av sig. Så ringde jag Anders som hade smsat och frågade vilka som var där. Då fick vi reda på att gamla treor skulle komma, så himla roligt. Leksand, Frippe och Anton var inge vidare på att höra av sig så vi cyklade till dem så hade vi följe till ök.

Det var ganska stelt när vi var där men det var verkligen superkul att Ebbe, Källe och Styrsö var där :) Men ja har väl inget speciellt att berätta därifrån. Kanske att jag nu är ännu surare. Men jag tog tyvärr inga kort heller, men det hade vart skoj. Lite inavel bara med tanke på vem som raggade på Camy. Men jag och Camy skulle vara hemma 12 men jag var hemma 2 och Camy ännu senare för hon fastnade visst hos Frippe. Men så mina och camys päron hets smsade oss igår. Och de var jätte sura på mig, men idag är det tydligen helt lugnt.

Fick inte sova något i natt gick upp tidigt! Skulle ju och praktisera.. Fick en hemskt otrevlig överraskning när min ipod var totaltborta. Jag letade i min jacka där jag senast hade sett den, iväskan och överallt. Men jag smsade lite folk och jag hade sådan himla tur att det låg i ök. Jag som trodde att jag hade tappat den på bussen så jag ringde slut på mina pengar till tjörns och orusts bussbolag. Ipoden såg helt normal ut, bara att ena hörluren var totalkrashad. Men det gjorde inget jag slapp köpa en ny.

Ja fortsättning följer, en mycket händelserik natt / dag.

<3

Kommentarer
Postat av: caamyy

En jävligt roligt dag faktiskt :D:D

2009-01-30 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0