20 JANUARIIIIIII

Idag är jag sjuk. Vaknade klockan fyra och mådde svindåligt. Tyvärr somnade jag aldrig om så jag har varit vaken ett tag nu. Jag mår inte alls bra, har extremt ont i halsen och är allmänt dizzy.

Jag fick underbart trevligt besök igår eftermiddag både Linn och Camy kom förbi, alltid lika trevligt. Efter att Linn hade gått hem gick vi till ICA i hopp om att träffa folk men det var dödare än dödast. Så tog vi en tripp förbi my way. Gud vad jag ångrar att jag inte tog med kameran. Där hade det hänt grejer. Typ ta två ramlösa för 30 kr. Västa pressbyron jue, fett najs.

Har ägnat mig åt att lägga in lite bilder på bilddagboken. Men jag tror jag har ungefär 1200 bilder, det är lite svårt att välja då. Jag har så himla mycket saker att visa. Men den bästa bilden har ja ej lagt upp än jag lägger upp den här först.

Hur söt är den inte? Jag glömde skicka hejdå till honom. Vilken dålig människa jag är-

Jag är faktiskt fortfarande lite upprörd över det med att smsen försvinner, det är inte okej. Men nu har jag vart uppe i 12 timmar nu ska jag sova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0