Tisdag

Världens oseriösaste skoldag idag, eller nej föresten det var som vanligt. Slutade tolv tror jag, men Camy skulle vänta på sin tyskalärare så jag stannade med henne i en timma i skolan så var inte hemma förrän kvart över ett. När jag kom hem tänkte jag; shit nu ska jag vara seriös och börja plugga på provet hela två dagar innan. Jag läste igenom alla sidor en gång sedan somnade jag, och det är ju aldrig någon som väcker mig heller. Jag vaknade av att Julle kom in och tog kort på mig, den snälle.

Jag fick nästan lite dåligt samvete när jag vaknade Camy hade både ringt och smsat mig, hon ville ha med mig till stallet. Men jag var alldeles för trött när jag vaknade. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött, skolan är ju inte direkt ansträngande. Men nu ångrar jag mig, jag har ju svintråkigt här hemma själv.. Hästar är ju endå roliga.

Men nu ska jag nog ta mig en tripp till Cam Cam endå. Vi ska sura tillsammans, love <3

Och idag kommer andra avenyn btw.



Jag hämtade kameran idag så kände jag för och ta lite fjors kort. Hahah, woho. Det är alltid jag som tar kort så jag är aldrig med själv på kort. tråkigt


Kommentarer
Postat av: HEMLIGBEUNDRARE

snyyggg är du !!

2009-02-17 @ 17:42:52
Postat av: Frida

ÄNTLIGEN ANDRA AVENYN :D de måste jag bara se idag.. :D

2009-02-17 @ 18:23:27
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0