090202

Svar till Camys underbara kommentar igår. Ja älskling jag tror också att vi har drabbats utav lågkonjukturen. Men sparade ex antal kronor idag när vi inte beställde hultan biljetter idag för Lisa hoppade av. Men förhoppningsvis ändrar hon sig men jag och Camy beställer biljetter i veckan anyway.  Hela jag känner mig opepp nu när min ekonomi går utför. Det enda som peppar mig är helgen, men det känns segt att Linnea och Lisa inte kommer. Men men känn pepp känn pepp-.

Idag har jag lagt in mina favvolåtar på min ipod, helt underbart! Efter skolan gick jag till ICA och köpte godis. För att idag den 2/2 är en stor dag för mig, jag får nämligen börja äta godis igen. Jag  köpte riktigt lyxgodis, toffefee.

Så hade jag matteboken uppe och kollade på mitt totalt misslyckade provresultat.. Och har kommit underfund med att jag inte alls gillar matte längre, verkligen inte. Jag gillar verkligen inte skolan över huvud taget. Det känns som den tagit över mitt liv, okej jag överdrev. Men jag menar nog roligt att inte få gå ut på vardagar för man ska till skolan? Man får prioritera saker och jag prioriterar inte skolan längre. Skolan är oseriös, lärarna är oseriösa, eleverna är oseriösa (finns undantag) tro fan att jag också är oseriös?


Camilla svarar inte på sms heller hur känns det då? Jag känner mig övergiven. Men hon rider och det vet jag, men endå. I morgon ska vi två ha en jävligt seriös dag med en jävla massa plugg. Och känner jag oss rätt så blir det hallon och kesella. ! Det är något vi har ätit typ 700 gånger under den senaste tiden.

"Receptet" på världens godaste efterrätt:

Häll lite hallon i ett glas eller i en skål (Vi brukar köra i våra traddi glas, båda har likadana)
Ta sedan runt två skedar vaniljkesella
Krossa ett halvt digistivkex över

KLART!  Det är enkelt / billig / nyttigt och jävligt gott

Att fylla i december är depp depp depp och åter depp.- Men om man pratar med någon äldre så säger de att de är great och fylla 40, 50 och 60 sist. Men what ever tänker jag det är långt kvar. Min kusin som är 23 tror jag han är den enda vuxna som någonsin har varit ärlig mot mig och sagt att det suger och fylla sent.

Nackdelar med att fylla sent:

- du får köra moppe senare än alla andra
- du får betala dubbelt så hög taxa på bussarna samtidigt som de som fyller år 11 månader innan dig
- du fyller arton senare än alla andra dvs, du blir myndig, får köpa snus och cigg, rösta, gå på krogen och får ta körkort senare än alla andra m.m
- du fyller 20 senare än alla andra och får altså inte handla på systemet på jävligt länge.

Det var bara några som jag kom på nu.

Fördelar med att fylla sent:

- du får studiebidrag sommaren till ettan

 Ja så bra gick det, det finns en fucking fördel.






Min favorit bög nummer två från fillipinresan 09. Detta var en supercool  transa / bög, som kunde 52 språk därav svenska. Här håller han i sin bikini som är gjord av ormens fällda skinn. Han berättade att den kliade hela tiden när han hade badat med den och att alla hade glott på honom. Konstigt. Hahah, men han var jävligt välsminkad. Bakom honnom är världens i fångeskap största pytonorm. 23 feet och 200 kg tror jag. Sötnos.

Min favotit bög har jag inget kort på, han va så söt. Han var väl ungefär lika gammal som mig skulle jag tippa på. Han gick på Robinsons köpcentrum i Manila med sina tjej kompisar. När jag mötte honom gav han mig värsta smilet så jag sa hej, så sa han hej så sjukt glatt och blev så glad så han började hoppa. Så när vi väntade på taxi utanför så mötte vi honom igen. Då sa jag hej igen, då sken han upp och sa heeeej, är du här igen? Och sedan sa han att jag hade fin klänning, Hur sött var inte det då? Puss på honom

<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej jag har ingen sådan men jag vill ha en sådan eller något liknande ;)

är såå beroende av både te och kaffe så de får bli att införskaffa sig en sådan när åpengarna kommer igen ;)

2009-02-02 @ 18:52:36
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag har ingen sådan men jag vill ha en sådan eller något liknande ;)

är såå beroende av både te och kaffe så de får bli att införskaffa sig en sådan när åpengarna kommer igen ;)

2009-02-02 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0