Matteprov på torsdag

Söndag idag med, gud vad jag hatar söndagar. Och endå så mår jag bra idag, men det är alltid lika mycket ångest när det är skola dagen efter asså. Idag så vaknade jag, övningskörde lite med pappa så hoppade jag av hos Camilla och vi tog en promenad med stavarna. Så när vi gick vid vägen säger Camy fan Anton Lidén. Jag som tyckte jag var smart svarade bara titta ner. Så det gjort vi, gud vad roligt och kolla rätt ner i asfalten. Men då tutar han, han såg oss med andra ord. Hahah, men det är faktiskt mycket trevligt att gå med stavar tycker jag.

Våran promenad slutade hemma hos mig och vi la oss i sängen och vilade lite. Sedan kom Camys pappa och hämtade henne, och jag började städa. Har nu nästan städat klart, har till och med dammat vilket jag tycker är riktigt tråkigt. Jga har även hunnit städa Kalles bur idag.

Så har jag såklart pratat en del i telefon, annars så har det inte hänt något mer i mitt liv . Jag har haft den tråkigaste helgen på väldigt länge. Men i morgon så kommer Lisa hem till mig efter skolan och vi tänkte beställa biljetter till hultan :).

Jag hörde från Linn att det finns leopard leggins att köpa på Rut, det ska jag köpa. Mina älskade sprack ganska rejält i torsdags om man säger så-. Haha trash på dem. Det är verkligen hur mycket som hellst som jag ska köpa känner jag, mina pengar kommer aldrig att räcka. Jag har beställt kläder från H&M för ungefär 900 kr, så ska jag köpa glansiga leggins från Gina för 149 kr och så måste jag köpa en kofta. Plus leopardlegginsen då som jag inte har någon aning om vad de kostar. Och jag har nu bara kvar 641 kronor. Det fattar ju vilken idiot som hellst att de aldrig kommer att räcka.

Känner inte att jag har något vettigt att skriva idag har mest ångest över att vi har matteprov på torsdag tror jag ska plugga nu faktiskt.

<3


Kommentarer
Postat av: Caaaammyy

jag tror vi har drabbats av lågkonjukturen :D

2009-02-02 @ 09:39:43
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0