Söndag,

Såklart har det hänt en del sedan sist. Typ direkt efter jag skrev sist så kom Linn och vi gick ut och gick med Ebbi, vi tog vägen förbi huset som brunnit. Min granne Anna Karin sa att ett hus i kroksdal hade brunnit, så sa Camys pappa att han visste vart det låg så jag och Linn, nyfikna som vi är var vi ju bara tvugna att kolla upp detta. Mannen i 50 års åldern som bodde i huset hade dött, detta var runt kvart över 2 halv tre på fredag natt som huset började brinna, precis när jag kom hem obehagligt värre,. Mannen hittades precis innanför dörren, så han hade nästan lyckats att ta sig ut, hemskt.

Så  efter att vi fått reda på information så gick vi hem till Linn och käkade luch och efter det så gick vi till "Kimmo" och solade. Sedan träffades vi och Ida på Ica kvart över sex så köpte vi mat och cyklade sedan hem till Camy. Där var Lisa också, grymt kul. Så käkade vi sedan så kom det några sjöfartare och efter det kom Frida och Josefine. Och ja det var verkligen hur trevligt som hellst. Sedan var det helt plötsligt massa folk, men det roligaste var lätt när de låste upp dörren när Lisa och Seger var där inne, hahah. Och Lisa var hur kul som hellst, men i slutet så var hon inte riktigt med längre. Hon skulle sova hos mig men hon kom inte så långt, hon fick stanna hos John där vi var på efterfest.

Men i morse så kom hon faktiskt hit så var vi duktiga och gick hem till Camy och tvingade med henne ut. Så köpte vi godis, jos och pizza. Sedan låg vi alla tre i min säng och ville sova så när Camy sedan blev hämtad så sov jag och Lisa en sväng. Nu åkte Lisa precis hem, jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart!

Jag skrev allt kortfattat, det hände massa  igår. Jätte roligt hade jag iaf, men nu är nästan all dricka slut. Men tack Camy och alla andra för en kul kväll!















<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte kul att träffa dig :) Tack för en rolig kväll :)kramar

2009-02-08 @ 21:25:52
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0