Onsdag

Nej Carl Andersson  jag har inte bytt ut Ola riktigt men det är skillnad på Ola och Ami det säger jag bara! Nu sitter jag och Camilla i skolan och har svenska. Våran lärare har gått och blivit senil, vi skulle ha dubbelsvenska idag men han kom ungefär 40 minuter försent. Jag menar roligt att jag kunde sovit 40 minuter längre... Och när han väl kommer inte gör vi något på lektionen för det. Men vi fick äckliga uppgifter som vi ska göra på våra praktikplatser, de va ju inte lite konstiga heller.

Vädret suger som vanligt, efter skolan så ska jag snabbt hem och käka. Sedan ska vi till Camillas tisdagsstall och mocka, sedan ska vi tydligen hem till mig och plugga seriöst. Jag är så himla opepp på och plugga, det finns inget tråkigare. Men på torsdag är det serious matteprov, och i morgon hinner jag inte plugga heller för jag ska hem till farmor och tjäna pengar direkt efter praktiken.

SENARE :

Idag så åkte vi till stallet efter skolan och sedan till ICA, köpte oväntat nog hallon och kesella. Så hade vi lite serious plugg hemma hos mig också. Nu så ska Camy ta bussen hem om tio, då ska jag duscha och sedan ska jag kolla på Andra och efter det så väntar sängen ! :)


Puss puss på dig Hamlet


Woho jag langar hästhånglet


Nej Hamlet är inte liten. Han är stor


Nästan så stor så Camy kan lyfta honom :) ! Sjukt söta!

<3

Kommentarer
Postat av: Carl

hahaha aa okej ;)!! om du säger det så;)

2009-02-04 @ 17:15:02
URL: http://carlandersson.webblogg.se/
Postat av: caammy

sååå söööta hästar va :) längtar tills vecka 15 <3

2009-02-04 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0