090218

Klockan är nu fem i sju på morgonen! Vad fan gör du uppe nu tänker du säkert. Men jag ska till banken och praktisera idag så då går jag upp kvart över sex. Men idag vaknade jag kvart över fem, inte helt okej. Men jag är nästan färdig nu ska bara sminka mig lite till strax tänkte jag. I vanliga fall brukar jag vara fett stressad men inte idag inte, bussen går inte förrän tjugo i åtta. Jag tror nog inte jag behöver gå upp så tidigt, men idag hade jag tänkt duscha. Men det orkade jag inte jag kör stenhårt på torrschampoo istället :). Idag slår jag på stort och kör på klänning.

Föresten igår skulle jag åka till Camy men missade bussen så jag stannade hemma och tänkte tvinga hit henne men hon kom inte, så jag fick åka till henne endå.- Detta var planen; först skulle vi se på Miami ink sedan skulle vi plugga och efter det klockan nio så kom ju andra avenyn. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Jo självklart kollade vi på Miami ink, men vi orkade inte plugga så vi tittade runt lite på dåliga program. Och så var det premiär för the mentalist så vi hoppade över andra.. Jag kom på att ,man endå kunde se den på¨datorn. Gud vad osmart jag är, jag hade ju hunnit se den nu på morgonen. Men men.

Nu lyssnar jag på bandit rock och min favorit programledare Bollnäs Martin <3. Och snart kommer bandit shitlist, det är party. Jag känner inte för att praktisera idag faktiskt, det är så himla seriöst. Men det är i och för sig jävligt roligt att stå i kassan, men endå. Så nu måste vi ju skriva dagbok också när vi praktiserar. Så extremt töntigt, typ idag kom det en kund och tog ut pengar eller vadå.

Jag hatar folk som inte svarar på sms, det är inte okej. Det finns två anledningar att inte svara. Den ena är ifall man sover och den andra är ifall man inte har några pengar. Men om samtalet liksom dör ut är det väl självklart man inte orkar svara mer, men om det nu inte har gjort det. Jag blir så himla irriterad. Som nu till exempel har bara fått sms från två pers idag, men alla sover nog. Men kommer antagligen få sms dagtid idag, nog roligt när jag inte har mobilen på mig när jag är på banken.  Men i morgon tar mina gratis sms slut, har för mig att jag har gratis hela dagen i morgon med men att vid tolvslaget är de slut. Bara till att ladda på mobilen då.

Men nu måste jag nog sminka mig, har ju bara 30 minuter på mig, hahah. Fusk att Camilla inte behöver gå uppförrän 8. Jag börjar ju för tusan kvart över åtta...



<3

Kommentarer
Postat av: caamy

så du lura upp mig på morgnen för att läsa detta? de kunde jag ju fan läst ikväll :O DAMP!!

tänk såhär du börjar tidigare än mig men du slutar ju oxå tidigare än mig :(

Nu ska jag sura resten av dag pga en viss adhd människa

tjiingeling<3

2009-02-18 @ 09:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0