Vissa har ju mer problem än andra ....

Idag var jag på praktiken och de var en jävla subba där idag, gud vad jag var irriterad jag fick gå iväg och smsa och andas ibland. I vanliga fall när jag är på banken så får jag 99 % självständighet, jag trivs hur bra som hellst med det. Men idag hon trodde nog jag var utvecklingsstörd eller något. Jag menar jag har vart där sedan i september, come on? Jag kunde tilloch med en hel del rutiner bättre än henne, slyna.

Tog en tio minuter tidigare buss från praktiken idag för jag tänkte åka in till Camilla på Gina. När jag kommer in får jag en grymt glad överraskning, där står Lisa och Linnea och pratar med Camy. Happy day gånger 3. Jag hittade i alla fall en fin tunika som jag la undan. När jag kom hem fick jag hetsäta middag så drog jag med pappa och julle till gymet. Nog roligt menar jag, fyfan det är det tråkigaste som finns, men men. Jag skyndade mig hem så jag hann se miami ink så min dag var räddad.

Kom på nu en gång för alla att killar inte är något att hänga i granen, det kanske inte kom som värsta nyheten dock. Jag har inte tur i kärlek, men inte fan har jag tur i spel heller.  Men men, det är ju skönt att någon förstår än :)

I morgon så ska vi till saga och kolla på film, det ska bli galet kul. I alla fall om sjöfart kommer, men man ska inte hoppas på för mycket det är ju endå UCT vi snackar om.  Men vi missar matte lektionen, och jag är inte ledsen för det, det är värt att jag missar 45 minuters sovmorgon. Torsdag är endå inte någon seriös dag, alla i klassen utan jag ska ha historiaprov. Är inte detta helt jävla sjukt att vi skulle ha historia prov i måndags, men ingen hade pluggat så jag var den enda som gjorde det. Jag spenderade alltså min hela fucking söndag liggandes i min säng pluggandes, nog roligt.

I morgon ska jag nog leka med Camy i alla fall, och jag hoppas att vi kan åka in till Göteborg och handla lite. Men också att jag kan hämta min laddare, jag menar nog kul att ha sin reservmobils reservmobil? Svar nej.

Jag vill operera brösten, om du har små bröst gnäller du antagligen för att du vill ha större. Man är aldrig nöjd med det man har. Men jag är inte direkt missnöjd med dem, men det är nästan omöjligt att hitta kläder. Som idag till exempel, på Gina tricot. Jag hittade en superfin vår jacka, den satt jättebra överallt. Förutom vid brösten såklart... Helt galet,  som till exempel på gina där är alla kläder för folk med små bröst. Nog roligt. Men nu ska jag och Camy börja träna seriöst och då krymper förhoppningsvis brösten med.
 


Också Kelly Brook har problem med sina stora tuttar stod det på expressen.se

Jag känner att jag inte har något vettigt med att komma med nu förtiden. Jag har hittat andra bloggar som jag läser istället och saknar motivation. Men vi får väl se. pusss


Kommentarer
Postat av: caaamy

syns imorgon babe :D <3

2009-02-25 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0