Lördag

Hejsan, nu blev jag just väckt av att det knackade på min dörr, och där stod min lilla söta kusin. Så han fick såklart komma in, jag ska passa honom en sväng och vi ska tydligen till ICA och köpa godis sen med. Fett gott.

Men i alla fall, jag och min kära Camy åkte igår in till Göteborg, ovanligt nog. Det började med att vi skulle in och köpa dricka, men blev kvar för vi skulle till Victor :) När vi kom hem till honom så var det en del folk som vi hade träffat innan, men ganska många nya ansikten. När vi kommer dit säger dom att vi ska på en hemmafest i Lindome, så jag och de flesta andra  åker spårvagn till centralen. Då ändrades det och vi skulle till Kungsbacka på krogen helt plötsligt, så vi tog tåget dit. Resan tog hur lång tid som hellst, det sög stenhårt. Så kommer vi fram och jag och Camilla får ångest. FÖr tänk om vi inte kommer in, galet pinsamt? För Camys falskleg är lite sletet och jag har inte ens något. Men efter att Martin hade övertalat oss så skulle vi försöka komma in. Vi tog av oss våra jackor och bara gick rätt in och vi kom in. Victor först sen Camilla och sist jag. För Camilla sa Emma du får gå in sist du har störst pattar. Hahahah, hon är väl för rolig den tjejen.-

Så var vi där tills det stängde och sedan skulle det såklart bli bråk, Martin ramlade nästan i vattnet och fick en spräcktläpp. Vi stod där utanför och frös hur jävla länge som hellst innan Martin äntligen blev klar. Men Martin svek och åkte hem så det var bara Camilla och jag som åkte hem till Victor. Jag tror vi var framme tjugo i fem, galet kallt var det med. Typ hej vilken kväll, tur jag har dig min älskade Camilla. Men när vi vaknade i morse så tog vi en spårvagn in till stan och så skulle vi shoppa, men vi hittade inget.. Så vi satt på donken i hundra år. Jag åt nog min värsta frulle ever. Mc bean till frukost, fyfan och så smakade den galet mycket lök. Bläää. Men pommes med mjölk och jos var kul. De satt en miniliten kille mittemot mig, max  5år, han snackade med sina päron om att jag drack mjölk-. Jag dricker väl vad jag vill. Hahahah så smällde en balong, då blev han rädd och sa oooh en bomb, jag vill inte vara här längre. HAHAHAHAH. Det var jag Camy och den  lilla snubben som blev as rädda när det small. stenhårt.

Jag sov typ en timma i natt så jag är galet trött nu så jag missade nog allt vettigt. Jag fyller nog på lite i morgon, men nu vill Oskar ha godis. Pussssssss<3

Kommentarer
Postat av: caaamy

galet roligt har vi tillsammans :D :D

2009-02-28 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0