Tisdag

Måste bara säga att tisdagar är världens värsta dag. Först gympa sedan matte och språk. Fy tusan. Hade spanskaprov idag, det gick inte bra,. Men jag kan inte plugga hemma, jag tänker på annat. Men en bra sak med tisdagar, Andra Avenyn kommer !

Fick just av min kära väninna Linn reda på att kronprinsessan och hennes kille förlovade sig idag, det var ju på tiden kan man tycka. Hon är ju inte så färsk längre, Daniel är ganska söt-

Jag har just städat mitt rum idag, det blev hur fint som hellst. Det är nästan så man får ta och bjuda hem någon. Tänker inte skriva något idag, lägger upp bilder istället. Och på kameran fanns också fjorskort på min lillasyster, det känns grymt bra att jag är ungefär 60 gånger brunare än henne. Hon är galet blek och endå har hon ett fett lager brunt smink.

Tog tyvärr inga förekort, men tänk dig att det såg ur som en killes rum. Ganska stökigt och massa saker och kläder på golvet,.






Mitt toppenfina egoalbum som jag fick av min älskade bästis Linn


Jag har en massa filippinturre prylar över allt, så jag gjorde en turrehylla :). Dock är nästan allt från när jag var där första gången. Men whatever. Den största korallklumpen där är den som höll fast i den sjukt söta lappen som låg på min trappa nu i januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0