TJENIXEN

Idag har jag haft matteprov du tänker antagligen / care. Men det hade jag i alla fall och jag hoppas det gick bra, det kändes så. Har även idag hämtat ut en jävla massa kläder från H&M . Fick ta pengar från espar med tanke på att jag inte hade några pengar. Så passar inte något, det som passade var fult helt enkelt. Jag hade beställt ett helt gäng med skjortor, blusar och andra bankiga tröjor. Men antingen var de för små över brösten och passade bra annars, eller så var de lagom på brösten men då var de förstora resten. Jag vill förminska mina bröst, jag kan fan inte ens köpa kläder. Och jag tycker personligen inte att jag har så stora bröst.

Så efter skolan åkte jag till farmor och städade lite smått (tjänade pengar). Kom just hem därifrån- Jag är riktigt jävla trött nu känns som om jag inte har sovit på flera år, det känns ju inte bättre att jag ska upp 6,15 i morgon. Jag hoppas CSI eller något annat bra kommer på tv idag.


Sune är så jävla cool, jag duschade honom och han gillade det, han är inte så retarded som han ser ut :)


Han är värsta pussig och kärleksfull


Jag hade gärna tagit med honom hem, han hade vart en bra kille till Isadora, fast jag tror inte hon hade velat ha en sådan färsking.


Mamma var riktigt snäll idag och köpte strumpbyxor och leggings till mig, det kan inte bli bättre. Och Julle är med en okänd turkkille, mycket spännande måste jag säga. Jävlar vilket damp hon hade idag, en riktig subba är hon verkligen. Jag är så lycklig att vi beställde biljetter till Hultan igår asså, annars hade det inte blivit av på ett tag tror jag. Är du sugen på att åka med så får du gärna göra det :) Vi beställde biljetter som kostade 30 kr mer tror jag så går pengarna till rädda barnen och man får gå på vattentoalett GRATIS.¨Det är verkligen värt det, hellst jag med bacillskräck med. Jag kan ju säga att jag ska ha med mig en hel del handsprit!

Och i morgon är det praktik och jag ska ha klänning på mig, det är ju trots allt fredag! Men jag tror jag ska åka in till stora staden staden Stenungsund och se om jag hittar en tröja jag kan ha i helgen. Det går bra på praktiken nu för tiden så jag längtar nästan, men att åka buss så jävla tidigt (07,42) lockar inte någon stanns. Men i morgon så ska Linn åka min buss, då blir det party!

Men nu tror jag jag ska äta lite sedan väntar nog sängen, klockan är ju trots allt strax 8 ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0