P L U G G . . . . .

Idag har jag vart duktig och mailat stadium för att ta reda på vart ifrån dunet i min jacka kommer ifrån. Är de från levande fåglar blir det bojkott från min sida. Också praktiserat idag och haft min mentor där på besök, det gick bra. Väldigt bra till och med tror jag.

Och sist men inte minst idag har jag och Camy beställt biljetter till hultsfred! Det känns riktigt bra faktiskt :) !

Men jag hinner inte skriva idag för jag måste plugga matte, har pluggat typ 10 min och redan tröttnat-

och mina leopardleggins jag tänkte köpa tog såklart slut några min innan jag ringde, otur!

Skriver i morgon.- Men gud vad spänannde andra aveny är nu elleR? Sinnes!

<3

Kommentarer
Postat av: cammyy

HULTAN HÄR KMR VI :D

2009-02-04 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0