Söndag :/

Vaknade klockan tio idag av min underbara familj, nog roligt. Men sedan flera timmar senare så vaknade Linn till liv och vi tog med hennes dog ut och så gick vi en skön promenad i solen. När jag sedan kom hem öppnade jag min kalender och upptäckte att jag ska ha spanska prov på tisdag hej ÅNGEST! Jag menar jo visst ska jag ha historiaprov i morgon, det vet jag. Tycker bara att det är lite mycket no life att plugga på helgen så har skjutit upp det, det jag inte visste var att det var på 50 sidor. Så idag måste jag hetsplugga på historian och i morgon på spanskan. Gud vad jag hatar skolan.

Om ett tag kommer Linn hem till mig så ska vi ha det mysigt och kolla på film, det ska bli grymt kul måste jag säga med tanke på att jag har pluggat länge nu. Fick föresten en ny sänglampa idag, den är röd och ganska fin den matchar in. Jag har ju som sagt en reservmobil till min reservmobil nu och tittade igenom bilderna på den förut. Grymt skoj, hittade en sjukt massa fjorskort på både mig och Linn och en massa andra bilder. Hittade bilder från i somras, jag var jättebrun och hade värsta bikinlinjen. Så var det kort på folk som jag inte umgås med längre, och Ebbe från sjöfart förra året. Jag hade antagligen den som reservmobil i typ våras/somras.

Lyssnade på Håkan i fredags så letade upp hans nyaste album, så det går runt om och om igen hemma hos mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0