Later on..

Camy du är min sötnos med ! <3

Idag sög det till och börja med och jag hade riktigt mycket damp på allt och alla, men sedan så sken även min tisdag upp. Frida pallrade sig hit och vi tittade i gamla skolkataloger och tittade på Aa. Det kan inte bli bättre, det var myspys! Vi gjorde det hemma hos Ola (nej inte min idol nr 1 utan hemma hos pappas kusse) det var massa killar utanför, tyvärr inte de vi trodde det var dock men iaf.

Har ägnat ungefär 48 000 timmar idag åt att skriva ett fucking CV! Det är verkligen inte det lättaste, jag skrev ett bra men jag öppnade ett annat dokument så den fick damp och allt raderades. Fick skriva om allt, såklart blev det inte lika bra men de är väl helt okej. Men Frida tog med sig sitt CV så ska jag försöka skriva om det till mitt också. Jag tyckte att det första var kul och skriva men till det andra gick de åt ungefär en liter tårar. Hoppas verkligen jag får sommarjobb, idag var en riktig ångest dag.

Såg en pinsam sak igår by the way, kollade på mina stenåldersbilder på bilddagboken. Eller a i alla fall ett år tillbaka och jag skrev där att jag hade hittat värsta snyggingen. Och råkade upptäcka att det är samma snubbe som jag precis upptäckte i filmen Wild Child. Hahah fett pinsamT! Men snygg är han så det bevisar att min smak även var tipptopp för ett år  sedan.

Har tyvärr inga nya bilder att lägga in på grund utav att min stackars älsklings mobil är på lagning. Nu ska jag nog ta och duscha. I morgon ska jag och Camilla ha otroligt seriös pluggdag. Ojj jag skrev Camilla, ja då är det skam seriöst.

Föresten är det någon som vet om det är 20 års gräns för att köpa ett presentkort på systemet? Tacksam för svar!



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jätte skoj att träffa dig idag :) får vi göra om.

Hoppas du kommer någon vart med cv grejer. Hoppas de va till någon hjälp..

<3

2009-02-10 @ 22:52:31
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: caamy

Emma jag har hittat en ny favorit låt, så jääävla go lyssna på den http://www.youtube.com/watch?v=bWykcqJ2MHk&eur

syns sen hjärtat !

2009-02-11 @ 10:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0