Hej igen, I'm a happy happy girl

Jag kände att jag faktiskt inte har något bättre för mig nu. Idag har jag vart super duktig och gjort en massa saker. Har vart på banken, städat mitt rum, tagit hand om mina strukna kläder, packat upp en väska så nu har jag inte så mycket mer kvar att göra. Och en superglad nyhet för min del, strömmen funkar igen på mitt rum, I'm a happy happy girl.

Och idag är det förövrigt min dopdag, det vill säga att jag idag har hetat Emma i sjutton år. Ganska länge endå, men det var bara lite onödigt vetande. Och lite mer sådant, idag är jag 17 år, 2 månader och 9 dagar. Dock ett tag kvar tills jag fyller 18 tyvärr.

Igår kollade jag på LA ink för första gången. Måste säga att Kat Von D är sjukt snygg. Hade jag varit lesbisk så hade jag nog varit kär vid det här laget. Men en sak var dålig med LA ink, det var något som fattades. Jag behövde inte tänka länge på vad det var som fattades det var uppenbart Ami James såklart. Men som tur är kommer Miami ink idag klockan sju på Discovery. Jag längtar tills jag fyller arton, är super sugen på att tatuera mig. Jag tittade runt lite på mina gamla bilder igår och hittade en jättefin bild. Jag har sett massa fina tatueringar men jag vet inte riktigt själv vad jag vill ha dock. Jag såg till exempel supersnygga tatueringar en som jobbade på Tintin's café i fredags. Hon hade några jättefina ganska stora fjärlirar. Jag kan inte påstå att jag är så mycket för det, men dem var super fina. Spännnande detta är endå, men jag har
ett tag på mig att bestämma mig jag fyller ju år om 294 dagar :).

Ibland är facebook riktigt roligt, idag är en sådan dag. För min pappas super snygga ex jobbarkompis accepterade min vänförfrågan. Varje gång jag hittar någon riktig pudding och ska visa någon till exempel Camy. Så blir den snygga killen såklart dålig på kort. Det hände också idag, det är nog roligt ska du se. Men det är tur att Linn har sett honom och håller med mig! 

Gud vad jag saknar min mobil, jag orkar inte direkt släpa med mig kamera så jag tar aldrig kort längre. Och bara för det händer det massa intressanta saker som jag vill ta kort på. Segt, nu ska jag inte ut och gå med Linn längre, jag får väl vara så crazy att jag får gå ut och gå själv. Nog skoj, men det löser sig får väl dra med mig min fjors syster.

Här är den fina bilden som jag hittade på min dator, skulle inte vilja ha en sådan kanske men kanske något liknande. Den är tjejig, jag skulle över min döda kropp ha en manlig tatuering. Det är egentligen hur många som hellst som har tatueringar, men jag tycker faktiskt att de flesta är jävligt fula. Det är inte fint med för mycket tatueringar, det kan vara fint om du till exempel har en hel arm eller något. Men massa osammanhängade tatueringar är galet fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0