He is the one (inlägg 2)

SHIT SHIT SHIT. NU ÄR JAG HELT I EXTAS. JAG VAR INNE PÅ GIZA.SE OCH HITTAD DET JAG LETADE EFTER. MIAMI INK SÄSONG 1 PÅ DVD. bara en liten detalj, jag har fan inte råd. MEN EN VACKER DAG KOMMER JAG ATT HA MIN ÄLSKLING OCH HANS VÄNNER PÅ DVD, DVS JAG KAN SE DET PRECIS HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELLST OM OCH OM OCH OM IGEN !,


Såhär ser framsidan ut till denna underbara film





Min absoluta drömkille nummer 1, he is the one!



En av världens snyggaste tjejer, lätt!



Han är nog duktigast av dem alla tror jag.



Schnyyyygging



Han är så himla skön va !



Älskar hans tatto på halsen !



<3

Kommentarer
Postat av: Carl

hahha lämnat Ola ;)?? Du byter upp dig! Alltid nått >Emma<;) hahhah

2009-02-02 @ 22:24:49
URL: http://carlandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0