Gud vad pinsamt

Nu har jag vart ute med min fjors syster Julle, det var ganska roligt. Det börjar med att mamma frågade oss om vi inte kunde gå och mata svanarna för vi hade tydligen korvbröd hemma. Självklart säger jag djurvän som jag är. Men Julle kunde absolut inte med att gå med en korvbrödspåse i handen, någon kunde ju se henne. Gud vad pinsamt liksom. Så hennes snälla storasyster fick bära det. Jag frågade mamma om svanarna va där och hon tyckte jag var jätte störd som frågade de. Men bara för det så var de inte där, så vi fick gå fram och tillbaka för att leta efter dem, och vi hittade en som bytte sida i hamnen varje gång vi var nära. Tro inte att det var i hamnen hamnen . Utan vid havsporten och gamla var det. Helt sinnes. Och när vi väl hade kommit ikapp svanen så kunde vi inte ta oss dit. Så julle lurade mig att klättra upp över ett staket och sedan  ner för en svinbrant backe med massa stenar. Hahah trodde jag skulle dö. Men jag överlevde och svanen fick mat. Var ute i en hel timma med min syster och jag överlevde. Hahah

Helt sinnes vad jag har skrivit idag. Får väl ta igen det för de dagar som jag inte har skrivit. Men nu har jag verkligen inte något att göra mer idag. Senare ska jag se på Miami ink och efter det CSI NY eller vad det nu var sedan på femman klockan nio. Får väl duscha nu eller något. Jag har verkligen tröttnat på att sitta vid datorn, det är bara kul en stund annars så sitter jag bara där för att söka på lite musik typ.


pusss


Kommentarer
Postat av: caamy

Jaaa va ska man säga :D vårna skolan är underbar. asså fan ta allt om jag blir sjuk igen säger jag bara :S jag ska nog gå å lägga mig nu <3<3

2009-02-16 @ 20:30:04
Postat av: Frida

Heheh jag är såå glad att jag hämtade den idag coh att jag är nöjd över den :D Nää inte idag skall ha de snart. men vi övar och pluggar inför de. inte för att jag fattar hur man gör de.för de går fan inte frammåt alltså:P

2009-02-16 @ 23:11:17
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0