Godnatt !

Okej nu har jag inte skrivit på ett tag igen. I fredags så spenderade jag hela dagen i Göteborg tillsammans med min favorit. Först så var vi på horse show, grymt kul. Alexander Zetterman är snygg. Hahah. Men det är tråkigt det roligaste på länge var ju när Camilla inne på mässan börjar hetspeka och typ säga Emma Emma Emma och så såg jag vad hon pekade på och också jag blev helt i extas. Där stod nämligen han kocken som åkte ut från idol, Alexander. Han såg att vi höll på och fjortisa oss så han började skratta. Publiken bestod utav oss två och sen småfjort 12 -14. Men de stannade max en minut sedan gick de vidare men vi stod där och digga med och klappa händerna. Alexander blinkade åt oss och gjorde tummen upp. Han var ganska snygg. Men han var inte ensam där utan även Bögen från Bonde söker fru var där, han var snygg. Men vi tog i alla fall kort med Alexander, jag och Camy tyvärr inte tillsammans. Sedan så gick vi och åt romantisk indisk middag och hade ångest för vi inte fick tag i någon.

Men tillslut när vi tänkte åka hem fick vi tag i Victor så åkte vi hem till honom. Det var mycket trevligt, så kom det lite folk och så :). Men sedan så skulle han iväg så vi fick dra dit där vi sov förra veckan. Men det var ett jävla psyko där.. Men men vi överlevde det också. Lördag mådde vi prima och åkte buss hem och det tog hur lång tid som hellst. Och så kollade vi på melodifestivalen hos min kärlek. Det är nog det sämsta programet som finns by the way.

Jag kom precis hem, jag gick vägen från Camy tänk dig 15 cm snö. Halt och kallt som in i helvete, gick jag själv där vid bonneland till busskuren. Det är helt galet hur mörkrädd jag är, har nog tittat för mycket på skräckfilm. Men inte bara det varenda buske blir en älg i mina ögon. Det är nog kul. Jag stod och vänta på bussen så kommer en jävla lastbilsfan och bara sprutar ut salt brevid mig. Jag blev så irriterad va. Och ett hus där började låta och en lampa tändes, jag trodde då att min stund var kommen. Men sedan finaly så kom bussen. 

Hahah jag hade tyvärr inte någon intressant att skriva men det kommer väl. Grymt mycket snö ute, hade tagit fram pulkan om jag hade haft någon,. I morgon ska jag och Camy ha snöbollskrig också. Vi hade något liknande i torsdags när hon även la en grymt söt kommentar. Vi pratade om godis och så sa hon att vi behövde det på horse show. Har du aldrig ätit godis och kollat på hästar? Nej? Men det är ju det bästa som finns och äta godis och kolla på hästar, säger hon då. Hahhahha

Bilder på mig och Camcam och kändisen kommer. Jag glömde min mobil laddare i stan så jag har en ännu mer B mobil nu, jag har reservtelefon till reservtelefonen. Woho. Nu ska jag sova och jag ska sova länge !

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: caamy

men du får ju hålla med om att de va najs å äta godis å kolla på hästar ;)? :D Haha

2009-02-22 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0