God morgon.

Gosh vad trött jag är, men det är helt underbart med lov, jag behöver ju faktiskt inte gå upp. Inte helt fel. Igår så fyllde Camys pappa Per Olof år så jag var där och käkade en semla :) ! Sedan så såg jag och Camy på tv, eller snarare först såg vi på tv sedan var det jag som såg på tv. Jag har en toppenbra nyhet; När jag  cyklade hem från Camy igår lite efter 00 så var det inte helt mörkt ute, jag såg hela tiden. Även på hennes grusväg som saknar gatlampor. Hur kul var inte det då? Det är ett vårtecken¨, eller så kanske det var fullmåne. Men vad vet jag, för mig var det ett vårtecken.

Jag tycket facebook är tråkigt, det hinner aldrig hända något. Jag tror att jag är inne för ofta, men jag kan inte låta bli riktigt.
Linn ska åka till stockholm idag och hon ska köpa leopardstrumpbrallor till mig, jag kan inte bli gladare.
Vad ska jag hitta på idag då tro? Nej jag skriver något vettigt senare.




<3


Kommentarer
Postat av: caammy

emma du är min sötnos :)

2009-02-10 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0