Engelska prov i morgon. :)

Det finns saker som alla borde vara bra på, prioritera saker. Jag kan säga att jag är jävligt dålig på det. Som idag jag pluggade eller rättare sagt "pluggade" på engelskan ett jäkla tag- Men såfort det började närma sig miami ink dags så tänkte jag bara på det. Jag borde ju faktiskt satsa på skolan när ingen annan gör det, så hade i alla fall jag fått bra betyg. Men det finns inget tråkigare, vad gör vi i skolan? Jo vi är inne på facebook och så smsar vi. Heja seriöst.

Och Camy den jävla slynan, ursäkta mitt ordval. Men hon kommer inte till skolan i morgon, så jag blir lämnad ensam och mobbad, helt underbart. Jag vet hur det kommer bli, jag kommer sitta ensam och mobbad längst ner i hörnet och ingen kommer prata med mig. Inte för att jag kommer prata med någon men du förstår vad jag menar.

Asså glosorna vi ska ha tills provet i morgon är helt jävla sinnes, jag orkar inte tänka. Varför pluggar jag alltid dagen innan? Klockan är fan kvart över åtta nu, har vart vaken i 15 timmar redan. Jag frågade Camy om vi inte skulle bli pluggisar och sitta längst fram med nerfällda datorer, men hon var tyvärr inte på.

Men tillbaka till mitt favorit samtalsämne Miami ink. Det var precis lika bra som vanligt idag, men ingen speciellt snygg tatuering. Men Ami var galet snygg idag och han skulle få en kattunge. Tänk dig Ami James och en fin grårandig kattunge. Jag vet man smälter.

Jag måste faktiskt plugga nu och jag har endå inte något intressant och skriva. Men på facebook det är inte ofta någon kommenterar min status, men idag galet. Bara för jag skrev att jag pluggade seriöst. Lovar att 99% av alla som träffat mig tror jag är total dum i huvet. Men no no.- Och en annan sak, fyllot på banken. Han skulle såklart snacka porr med oss också hahahah , tänker inte gå in på detaljer men fy fan-.

<3

Kommentarer
Postat av: camy

I´m I BIITCH.

nää men plugga du nu !

kyyyss

2009-02-18 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0