Anmäler man ett jospakeT?

Jag glömde en viktig grej från igår. När Victor och Martin kom med våra jackor och väskor och skulle lämna in det i garderoben eller vad man säger, så lämnade de in min väska. Men något var det så skulle Camy ha sin väska med sig in, de tog då en halvtom spriteflaska med vidrigt mycket vodka i och så tog de också Camys nästan helt fulla jospaket (juicepaket) för den fick hon inte ha med sig in. Men såklart trodde hon hon skulle få tillbaka sin jos. När hon hämtar ut sin jacka när vi ska dra, ser hon sitt jospaket och frågar då om hon kan få tillbaka det. Garderobskillen svarar då nej den är beslagtagen. Men det blir ingen anmälan på det. Camy går därifrån och tänker men det var ju bra endå. Sedan idag dagen efter så kom hon/vi på hur jävla sjukt det var att de hade tagit hennes jospaket. Jag menar det var vanlig annanasjos, okej att de kanske tog den men inte fan anmäler man ett jospakeT? Det var ju inte direkt det att hon försökte smuggla in den, fett roligt.. Hahah  Älskar dig Camilla <3

Tog inga kort trots jag har min mobil tillbaka, jag måste skärpa mig. Men jag har fina kort jag kan lägga in i morgon, fast endå inte för i morgon ska jag plugga hela dagen.. Fett okul

Kommentarer
Postat av: cArro

Jeansen är lite ljusa och sen är som trasiga och stuprör:D

JAA!, saknar dejj<3

2009-03-01 @ 15:18:47
URL: http://carolinemellqvist.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag såg inte melodifestivalen /: Fredrik ringde och behövde skjuts från ucklum till någon axel och sen tilbaka. så jag missade hela melodifestivalen/: lite seg...

2009-03-01 @ 15:21:47
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: camilla

hahahahha , älskar dig emma <3

2009-03-01 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0