Alla hjärtans dag

Gud i himelen var längesedan det var jag skrev nu. Jag har inte haft tid, tro det eller ej.

Det som har hänt sedan sist då är att i onsdags så hade jag och Camy en jävligt seriös pluggdag. Camy visa mej en sinnes bra låt. Lägger strax upp den. Och efter det blev det party för hela slanten.

Och i torsdags så var jag mest hemma och vilade, sedan övningskörde jag. Och efter det så åkte jag till min lilla kompis Sofia så gick vi på bio. Bröllopsduellen, den var toppen bra, fast kanske inte så bra som jag hade tänkt mig. Men den var sorglig, jag Emma Johansson började gråta i slutet, tror tyvärr också att jag var den enda. Jag brukar verkligen inte lipa när jag kollar på film. Sedan åkte jag med henne hem till Säve så sov jag över.

Sedan på fredagen så sjöng vi lite singstar på hennes playstation 3, fett roligt. sedan blev det stress in till stan för att träffa Camy. Vi gick lite på stan och försökte hitta något, dock utan resultat. Men hon visade mig världens mysigaste fik. Tintin's hur sött som hellst och jag åt en jättegod macka. Sedan skulle vi se på bio, I taket lyser stjärnorna som förövrigt är den sämsta boken jag har läst. Jag tyckte den verkade bra i trailern och den skulle vara sorglig så det lät bra- Tycker tyvärr inte den var så sorglig, jag fick en klump i halsen en gång men Bröllopsduellen var lätt sorgligare. Men jag hittade helt klart världens sötaste kille, Samuel Haus. Det är han den sockersöta killen som spelade Tzatziki. Han var filmens höjdpunkter, varje gång jag såg honom var jag tvungen att lägga kommentaren SÖÖÖTNOOOOS!. Men jag vill inte skriva varför jag tycker den slutade dåligt i fall du vill se den. Alla som kollar på Andra Avenyn; Igår såg jag han tönten, pluggisen som typ hjälpte Greger. Shit säger jag bara . 2 gånger såg jag honom, han var precis lika ful live och han träffade en brud!

Men Lisa pallrade sig också in till Göteborg för hon och Camy hade tänkt gå på fest där. Men det blev inget med det. På centralen så är bänkarna som fyrkantiga u:n? Precis i ett hörne så låg min väska och Camilla sitter en meter ifrån och smsar, så kommer en uteliggare och försöker tatta MIN VÄSKA ! Tur att min älskling har så snabba reflexer säger jag bara-. Men vi spenderade våran fredagkväll hemma hos Camillas granne John, det var faktiskt superkul. Och Lisa sov hos mig.

Och idag lördag alla hjärtans dag. Happy alla hjärtans dag på dig, eller vad man nu sägeR? Och idag ska vi på fest i Göteborg, woho. Men nu ska jag äta lunch, jag som precis vaknade hahah. pusss

Kommentarer
Postat av: cammyyy

rooooligaste lovet på länge, fast oxå de mest upptagna lovet för mig :D:D <33333333 kärlek till dig på alla hjärtans dag

2009-02-14 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0