7/2- bara 10 månade kvar

God morgon, god morgon.  Jag "hann" inte skriva igår för efter praktiken åkte jag in till Stenungsund och kom hem runt fem. Då åt jag mat sedan duschade jag och efter det så gick jag och la mig. Så säger Camy att de är fest i Rönnäng och att vi ska dit, ¨men jag sa att jag var sjukt opepp. Då ringde William och sa att jag var så jävla tråkig som inte ville komma. Så då hade jag väl inget val så mamma körde oss till Rönnäng.

Jag vaknade nyss och ska strax röja upp lite på mitt rum, tro det eller ej men det har redan blivit stökigt här. Och jag ska ju få finbesök i natt så måste ju ha det fint när Lisa kommer!

Men ojj detta har jag glömt berätta. Det hände en hemsk sak igår, min sänglampa glappar och jag får aldrig tummen ur att shoppa en ny, men iaf. Igår så glappa den så jag slog till den lite halvhårt, den blev as bra. Men började strax glappa igen och alla som  känner mig vet att jag blir hetsad väldigt lätt så jag får ett dampryck och slår till lampan. Då kommer det en blixt och alla mina tre lampor ja hade tända i rummet släktes, min stereo, väckarklockan, telefonen ja allt slutade funka. Jag har 3 uttag i mitt rum (sådana vanliga med 2 hål i) och där alla mina prylar satt kopplade har jag ett stort grenuttag. Det slutade funka och ett annat vid dörren där en lampa är slutade med funka, Men jag har tur ett uttag funkar. Men inget av mina viktiga elektroniska prylar har sladdar som räcker dit och jag kan ju inte ha förlängningssladdar över hela golvet. Så berättade jag det för Annika på banken och hon sa då att det nog har gått en propp. Men pappa kollade och det hade inte gått någon propp, så det får helt enkelt komma hit en elektriker. Woho-

Nej nu ska jag ta tag i saker och ting och ladda för sedan.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0