JAG FYLLER ÅR IDAG!

Jag kommer nog aldrig att bli helt mogen, jag är löjligt förtjust i min födelsedag. Men jag tycker att det är så himla nice att ha en egen dag, och så får man ju paket! Idag kom mamma pappa och Julle in och sjöng för mig 05,05 så fick jag 2 lådor med flyttahemifrån stuf, vilket jag fick av alla andra igår med. Men det är ju jävligt tråkigt att lägga pengarna på själv så! Nu tror jag att vattenglas och en stekpanna är det som fattas ! Segt så in i helvete att fylla en måndag, det är ju inte direkt festligt. Men jag ska idag till banken och beställa visakort och dosa, känns jävligt moget!

Hahah pusss- Nu ska jag eventuellt sova vidare eller kanske dra ett avsnitt av RIVERSIDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0