Hemresan


Jag känner mig pånyttfödd och förälskad varje gång jag hör denna låten, s¨å något fel måste det vara på mig!



Men nu tänkte jag berätta om gårdagens hemresa.  Bilen var svinkall med tanke på att det var svinkallt ute. Chaffören (Camilla) frös väldigt mycket om fötterna så hon kom på att hon skulle byta sko på vänsterfoten. Någon stans på vägen efter Vrigstad så tog hon på sig skon medans jag fick styra.

Vi skulle till A6 i Jönköping för jag skulle köpa de sexiga hello kitty hörlurarna jag har tjatat om. Först hade vi problem med att hitta men tillslut så. När vi precis ska gå in i köpcntret tittar Camy ner på sina fötter och ser till sin förskräckelse att hon har olika skor. Inte bara olika utan snarare raka motsatser! Så det var bara till att gå tillbaka och byta. Och jag fick köpt mina hörlurar, lite plastiga för 399,95 kanske men de var söta!

Efter a6 fick camilla svårt att se skillnad på vägräcken och smuts på rutan

Gpsen fick flipp när vi skulle hitta till Järntorget till våran favvorestaurang.

Min frencha hotdog ifrån Statiol vid stigscenter var äcklig och torr. Men camys pommes ifrån donken var goda!

Det tog ovanligt lång tid att åka ifrån Göteborg och hem fastän vi dunka Dr Bombay

Jag kände lyckoruset när vi körde över Tjörnbron

Camilla var kanske inte egentligen godkänd för att köra bil:D, Men hem kom vi och ingen skada skedd :D


Det lär komma mer uppdateringar när jag inte nyser så mycket! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0