Egogirl :)

Tror jag glömt säga att jag är sjuk sen i måndags. Men igår var topp 3 värsta dagen i mitt liv. Jag gick upp 11 någon gång runt 12 fick jag sån mensvärk att jag inte kunde röra mig. Min snälla lillasyster fick massera min mage, fixa värmedyna, mata mig och peppa mig. Jag hade kramper i kanske 3 timmar och svettades och trodde jag skulle svimma. Fick senare ett likadant anfall och spenderade många timmar inne på vårat badrumsgolv, där var det så varmt och skönt. I går kväll gick jag och la mig kl 18 för jag mådde dåligt men så storma farmor så jag kunde inte somna. Så jag gick upp efter hon leftat och gick sedan och la mig kl 21 igen. Då fick jag tidernas krampanfall hittade inga mer alvedon heller, sista gången jag kollade på klockan var 03,18! Inte nog med det tre timmar senare vaknar jag av att folk springer runt som tokiga i huset. Jag blev självklart vansinnig och undrade vad som försegick. Det vara bara mamma som inte kom iväg med bilen pga snökaos. Men nu mår jag bättre :) Jag skulle jobbat idag men tyvärr kan jag inte göra det för så bra mår jag inte :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0