HEJDÅ SVERIGE HEJ FILIPPINERNA

Nu har jag precis duschat och sminkat mig, åker strax till varmare bräddgrader. Närmare bestämt så åker jag till Filippinerna med resten av familjen Johansson (mamma, pappa och lillasyster). Jag kommer att sakna er här hemma :( Men jag går ju att nås på sms, känns jävligt skönt att endå ha lite kontakt med omvärlden. Så smsa mig gärna! Skulle jag dö vill jag att mina pengar går till WSPA, WWF, Djurens Rätt och Djurskyddet Sverige:) Men jag hoppas inte jag dör faktiskt, jag har ju överlevt förr.

Jag ska ju vara borta tills den 22 januari. De två första veckorna kommer jag att befinna mig på en sågott som öde ö (inget internet). Men vecka tre befinner jag mig i El Nido och då kära vänner lovar jag att jag ska "interneta" för glatta livet.

Det lär vara något allvarligt fel på mig, jag är inte ens lite nervös än. Jag menar jag är ju sjukt flygrädd! Sen ska jag berätta för miina päron om piercingen, hihi jag är så busig :)

Puss<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0