Heej dööh

Jag tar det ifrån början!

I fredags så åkte jag och Camy till småland, efter sjukt myckt krångel med bilen så kom vi i  alla fall fram till ullared där vi skulle shoppa lite. Redan i början vid sminkavdelningen så träffade vi på Maggan och Gittan, de sköna tanterna ifrån tvseriern och ja jag tog kort med dem (men kameran är hos Camy, men bilder kommer senare). Efter ytterligare en liten stund så möter jag Boris som är VD på ullared och fick snabbt och klatshigt ur mig ett Heeej! Han svarade trevligt tillbaka men han såg stressad ut. Efter Boris tänkte jag bara på en enda sak hela tiden tänk om ja träffar Morgan... Senare efter vi har varit ute på äventyr beslutar vi oss för att jag skulle på toa och hon till vagnen som var på den röda fikan.- Så vi skiljdes åt och såfort hon var utom synhåll så fick jag se honom.... Han stod och pratade med Maggan och Gittan vid toaletten. Jag blev helt galen och började ringa Camy helt febrilt, efter 6  samtal ger jag upp och tänkter om jag skyndar mig och kissa så kan jag hämta Camilla sen- Jag följer planen och skyndar mig allt jag bara kan. Jag ser henne när hon är cirka 100 meter ifrån mig så jag börjar skrika CAAAMIIIIIIILLA!! Men hon hörde inte så jag började springa!? När jag kommer fram är ja så stressad och jag bara skriker: Jag har ringt dig, MORGAN ÄR VID TAMPONGERNA SKYNDA DIIIG!! Vi skyndar dit och han är försvunnen, jag höll på  att bryta ihop men han stod några hylllort bort och packade upp varor! Jag fick dit och vi tog kort tillsammans och prata :D Han var jättetrevlig! Han har varit på Tjörn och hämtat fiskmjöl en gång i tiden när han körde lastbil!

Efter Ullared var det dags för slutdestinationen; Max hus, lite utanför Vrigstad!
Vi körde med gpsen så vi hittade självklart dit, vi dunkade underbar musik på ditvägen också! Så kom vi fram hälsa och sedan började vi festa! Helt galet kul, roligaste helgen på länge! Massa sköna efterblivna människor vi bara ville ha med oss hem! Ord som beskriver min helg är:

  • fuck you (fingret up)
  • Fritzl
  • Fylla
  • bakfylla
  • Kön
  • kallt
  • GÖTEBORG
  • HÄÄÄÄÄRJAAAAAAAAAAA

Jag sa precis som jag brukar fuck you till alt och alla när jag blev hetsad, så det slutade med att jag blev kallad fuck you ! Haha Tommy hade skrivit fingret up i snön på bilen, GILLA!

Ingen aning om varför vi pratade om Fritzl
, men alla pratade om att göra samma sak. Camilla fick också ett smeknamn, men hennes var just Fritzl.

Som vanligt när man åker lite längre bort än Göteborg och folk undrar vart vi kommer ifrån så tycker alla okunniga att det låter som vi säger att vi kommer ifrån Kön. Tjörn och Kön grymt lika uttal (nooot).


Samma sak med dialekter, såfort man kommer någon stans med nasty dialekt så pratar vi tydligen Göteborska.

- 15 GRADER var det lördag morgon, då hade ALLA våra produkter av vätska frysit. Inte nog med det våra citron/lime extracts fynd hade också sprängts! Fatta att glahttp://publishme.se/303134/entries/article/new/sflaskor kan sprängas, sjukt! Blanddrickan var frusen och jag vet att man inte ska öppna den då. Men någon gång på eftermiddagen när jag följde med Tommy ut med hunden Selma så var jag bakfull och otroligt sugen på 7up! Jag tog upp den och tänkte öppna den och Tommy sa att den såg lite tinad ut så det var lungt. Jag öppnade och PPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFF korken exploderade, stackars Selma blev livrädd. Men just då var det mest synd om mig som var fresh nyduschad, ny sminkad, nyfönad och nyplattad i håret! HELA JAG TÄCKTES AV DEN KLIBBIGA JÄVLA VÄTSKAN, MITT HÅR BLEV FUCKED UP OCH ALLT BLEV BARA KLADDIGT. Men jag har nog aldrig sett någon skratta så mycket....

Natt 1 var horribel jag, Josefine, Robin och Tommy skulle sova i en dubbbelsäng. Helt okej kanske det låter och ja de hade det varit om tommy inte hade snarkat som en jävla idiot. Jag fick slå honom hela tiden, inte för att det hjälpte men efter massa tjat så fick han lämna! Heaven tänkte jag då. Men något stolpskott hade öppnat fönstret och de var ju -15 grader och jag låg ytterst utan täcke. Konstigt jag gick upp halv 9 säger jag då, max 2 timmars sömn är nice!

Natt två skulle bli perfekt jag skulle sova själv i rummet dit Tommy fick fly... Jag går och lägger mig 04,15 och somnar direkt. Jag får sova i max 5 minuter sedan kommer Martin och Tommy in i rummet och skriker Fan vad du HÄÄÄÄÄRJAAAAAAAAAAAAR. Drog av mig täcket och sa att de skulle våldta mig och la sig på mig- Jag blev sur för jag ville ju sova men insåg snabbt att det inte skulle funka så jag var med dem och l¨åg och skrek och dampa med dem ett jävla tag. SÅ fick de på något sett med mig in till dubbelsängen. Min plan var att vara där tills de sedan skulle somna och jag skulle smita därifrån. Men jag somnade också och Tommy snarkade knappt, very nice ! Så gick upp halv 12  !?! Men också där var det bara en kort sömn max 4 timmar !

Det var några stycken av de roliga sakerna som hände i Småland ! Nu ska jag sova puss!

Kommentarer
Postat av: Steffe

Fick du snopp?

2009-12-20 @ 23:26:02
Postat av: camy

gillar din beskrivning ;) sviin najs !!

2009-12-21 @ 11:36:36
Postat av: kenneth

jag såg dig på ullared

2009-12-21 @ 11:52:43
Postat av: kenneth

du skulle sagt hej

2009-12-21 @ 11:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0