1 december 2009

Jag tänkte faktiskt reseblogga när jag lämnar landet den 31/12, men jag blev sugen redan idag. Det som just nu snurrar i mitt huvud är; BLONDIN ELLER BRUNETT? Jag har varit blondin iprincip hela livet och visst det är väl kul men förändringar är aldrig fel. Jag var ju faktiskt brunett i slutet av högstadiet och början på gymnasiet, jag tycker jag passar i båda. Nu tänker du säkert; men färja det brund dådå. Jo jag vill ju det men det är bara det att det är så himla mycket krux runt omkring det. Jag vill till exempel vara blond nu när jag åker på semester, sedan vill jag också vara brun på studenten och i sommar. Så om jag nu beslutar mig för att bli brunett lär jag inte göra något åt det förrän Augusti.

Jag lägger upp några brunettbilder som smakprov som jag hittade inne på bilddagboken(sitter på pappas dator). Kan ju inte säga att alla kort var egentligen okej för publicering, men fokusera på håret!runt

BRUNT



VS

BLONT



?

Pusssss



Kommentarer
Postat av: 666

Du passar mycket bra i båda:). sorry att jag inte kollat, trodde att du slutat blogga?

2009-12-07 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0