7 December 2009 <3 Bästa dagen på året

Vilken dag. Vi skulle idag ta pappas jobbbil till skolan, Camy sa åt mig att gå ut och kolla om den starta. Så jag gick ut och testa, kände mig som en inbrottstjuv. Den startade ej så jag satt där och deppa så kom en snubbe ifrån banken och ville hjälpa mig. Han frågade om jag hade startkablar, a lätt tänkte jag och begav  mig hemmot och ringde pappa. Tydligen lågstartkablarna i mammas bil. Så ja knacka på hos grannen som hade suttit och tittat på mig, hon hade heller inga. Sedan hade en av banktjejerna startkablar så vi fick perse att starta minsann! Så om den startar i skolan så ska vi bege oss till kållekärr och lämna tårta till banken och så ska jag få en dosa och beställa visakort dagen till ära ;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0