6 December (1 DAG KVAR)

Idag är sista dagen som jag kan skylla på min låga ålder och säga att jag är "bara barnet". I morgon smäller det, fast smäller gör det ju inte för mamma har tydligen nya regler för iår att jag får vänta tills EFTERMIDDAGEN med att få presenterna, behöver jag ens säga hur värdelöst det är? Ingen kommer sjunga för mig heller, fruktransvärt!

Igår jobbade jag, familjen och favvocamy på julbord på Volvo truck center i Stenungsund. Jag tror det var 93 personer varav 3 brudar (tanter). Så det var otrolit kul att jobba, medelåldern var inte jättehög heller. Vi fick alla ganska kul erbjudanden. En friade sedan var 90% otroligt flörtiga. Kanske inte helt jättekul när en 60 åring frågar seriöst om ens nummer men, haha. I början av kvällen så sa en gubbe: om du servar honom hela kvällen lovar jag att han servar dig hela natten. Jag höll på  och skratta ihjäl mig och blev lite generad när alla andra började asgarva, så jag gick därifrån. Den killen som han pratade om var lite yngre, därför blev det pinsamt. Men sedan blev han lätt min favorit han var störtskön, och självklart norrlänning. Han kom ifrån Jukkasjärvi :) Han försökte hela tiden dra ner mig i hans knä och klängde såfort jag gick förbi. Jag kunde inte hålla mig jag var ju tvungen att berätta att jag skulle flytta till norrland och gifta mig, men fick snabbt tilllägga att det inte var med honom! Och sedan var det ju en som nog var det sexigaste jag sett, han var där förra året också men då var han inte pratig. Men igår var han flörtig mot både mig och Camy, så filmade han mig när jag tjafsa med några gubbar. Hahah JAG SKA LÄTT JOBBA PÅ ETT SÅNT JOBB MED MASSA KILLAR, FATTA VILKEN NICE STÄMNING!

Puss- nu ska jag till ICA sedan ska jag göra tårta:) Släkten och Camy kommer klockan 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0