3 timmar kvar

Okej detta är mitt sista inlägg som jag skriver när jag är OMYNDIG. Det känns faktiskt helt okej, men lite sorgligt att jag måste bli mogen över natten.... Jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, men i morgon har jag all tid i världen på morgonen. Min pappa tar ju bussen in till Göteborg 05,30 varje morgon och för att han ska vara med och sjunga för mig så har min kära familj beslutat sig för att komma och sjunga för mig klockan 5! Det är rätt nice med tanke på att jag ska vispa grädde, städa kalles bur och Duscha innan skolan! I morgon har jag förövrigt haft Kalle i 9år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (min kanin)

Nu MÅSTE JAG SOVA, fast hellst hade jag såklart kollat några avsnitt på RIverside först (världens bästa b serie )

PUSS!!!- Jag tror det är något med norrländska, jag blir tänd direkt! Hahah tolka det som du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0