23 december

Ringde telia igår, de hade tydligen fattat att norrland säljer så de var en brutta ifrån norr som jag fick prata med! Men tyvärr krossade hon mina drömmar lite halvt om halvt för det var tydligen jättedyrt att surfa ifrån mobilen utomlands. Men sähär lyder min nya plan: Jag tar med mig min mobil och mitt vanliga nr så kan alla smsa hejvildt. Bara att jag kommer svara ifrån något av mina "turknr". Dock funkar det lika bra att smsa dit men iallafall! [email protected] !! Så nej sötis du behöver ej vara mobilvakt tack endå! Hade velat veta hur man bloggar ifrån mobilen, det funkar inget vidare för mig faktiskt!

I morgon är det julafton och nu är det bara 8 dagar tills jag åker, just nu känner jag varför fan ska jag följa med? Jag hade hellre åkt någonstans och festat. Men men jag och pappa ska ju köra tequilarace så lite party lär det bli :D
Tydligen så kommer det ske ett vulkanutbrott i Manila nu i dagarna (Fillis huvudstad).

Kom på en annan smart sak. När jag är i Manila ska jag kolla hur mycket en mobil kostar, jag menar min är ju helt keffo så hade behövt en ny! Ska också bunkra cigg, tror ett paket röda Marlboro kostar cirka 5 svenska kr! Men nu ska jag måla tånaglarna! Pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0