22 December

Jag trodde ju på riktigt att hela livet skulle förändras när jag fyllde arton, får väl hålla med Camy att det inte hände sådär jävla mycket.

Bra saker jag har gjort nu sen den 7e:
  • Köpt snus och cigg
  • Fått VISAkort
  • Fått bankdosa
  • Varit ute på krogen lagligt
  • Ställt mig i bostadskö
Men där tror jag det var slut på det roliga. Det känns som om jag bara bombas med räkningar som jag nu får betala själv, horribelt! När jag köpte cigg i helgen fick jag inte ens visa leg, katastroffff ! Jag är tyvärr inte mognare heller, jag tycker fortfarande inte det är kul att städa.

Ja det var det, jag är fortfarande sjuk. Jag vet inte riktigt vad det är men jag nyser nog 40 gånger i timmen, MINST! Så förkyld är jag ju självklart. Jag kom inatt på värsta grejen tror jag. Jag funderar på om jag ska ta med mig mitt vanliga SIM kort med mitt vanliga telenr till Filli. Och gå in på internet genom den, hur exellent är inte det? Jag har gratis internet fram till April nämligen ! Om jag inte tar med den kommer jag tvingas vara på en öde ö utan internet i cirka 16 dagar. Undra hur många gånger jag hade velat dö då tro. Pinsamt men sant jag är facebookberoende... Jag ska maila telia nu och fråga !! :D Pussss

Kommentarer
Postat av: camy

jag sa ju detta sötnos ;)

asså behöver jag inte vara mobilvakt längre ? :D

2009-12-22 @ 18:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0