2 december 2009

iThe Killers är nog helt klart bland det bästa som fins! Jag har hittat en massa "nya" låtar som jag har förälskat mig i nu på de senaste. Synd att jag inte var lika förtjust i dem när jag såg dem på Hultan bara, då var dom ju jätte bra men nu är de fenomenala! På tal om hultan jag såg igår i skolan en random brud ifrån turism som hade ett hultanarmband på sig, det gillar vi! Skönt att fler har kvar dem nu när jag själv börjar tvivla på att det är så hygeniskt.





Nu har jag ganska bråttom till skolan, det är inte smart att jag varje dag fastnar vid datorn. Jag har bara tjugofem minuter på att sminka mig, borsta tänderna, platta håret och leta kläder. Gilla att så många svarade på gårdagens inlägg anående hårfärg *ironi*.

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0