Ledig fredag

På av att min blogg läses av oönskade läsare så kommer jag nog att ligga ganska lågt med mina åsikter nu framöver.


Men det är ju skönt att man inte är mobbad på fritiden. Förra veckan så fick vi nya vänner som vi har hängt med nästan varje dag sedan dess. Hade i tisdags med oss två hem och i natt sov vi över där :) Väldigt trevligt faktiskt.


Kuratorn ringde mig igår och hetsa om att jag skulle komma till henne, vilket jag självklart inte vill. Men hon ville jag skulle komma till henne nu klockan 11, men jag har ju inte sovit något i natt så nu ska jag verkligen inte dit! Jag och Sötis ska nu åka till uddevalla :).


Nu hinner inte jag skriva mer för nu går strax bussen, men tycker ni ska lyssna på den underbara låten som Jocke tipsa om oss >!




Kommentarer
Postat av: Bäver

" Men det är ju skönt att man inte är mobbad på fritiden ".

Nu får du ju fan ge dig. Vi mobbar inte dig.. Fattar inte hur du kan säga så.

2009-08-28 @ 11:21:41
Postat av: Emma Johansson

åååååh va kul det måste vara att gå in här hela tiden ?!!

även kallad tyst mobbning...

2009-08-28 @ 12:09:04
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/
Postat av: Bäver

Hahahaha.... ibland är du för rolig. Jag talar för nästan alla i klassen när jag säger att de blev sämre efter att du började. Du är inte perfekt. Och de är inte alltid vårat fel. ibland måste du fatta att du måste ju försöka själv. Du kan ju inte bara rulla tummarna och inte försöka och sen skylla på oss.

2009-08-28 @ 13:01:58
Postat av: emma johansson

Okej, om du nu har så starka åsikter om att jag går i din klass, så tycker jag att du ska stå upp för det och skriva ditt namn. Nu ska vi se, om det här inte är mobbning vad kallar du det då: "Jag talar för nästan alla i klassen när jag säger att de blev sämre efter att du började." Personangrepp kanske? Jag har då inte skrivit några personangrepp på min blogg för jag tycker att det är fel. Vad har gjort som försämrar klassen?

2009-08-28 @ 20:27:00
URL: http://emmmajohansson.blogg.se/
Postat av: bff

känns så otroligt moget att folk vill tjafsa på en blogg, säg som ni tycker pÅ riktigt till varandra, skriv era namn och stå för vad i tycker ... är detta dagisnivå eller? bäver verkar dock inte riktigt veta vad han/hon snackar om eftersom personen säger emot sig själv i det andra inlägget jämfrt vad den skriver i första.. men go bäver du verkar ju vara en riktig höjdare -NOT! skriv ditt namn tönt

2009-08-29 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0