Jag är kär <3

Hej det var längesen!

Självklart så överlevde vi Norrland. Dock var det ingen som pratade så som vi hade tänkt, alla kom ifrån Sundsvall! Jag/vi hade alldelles för höga förhoppningar men det var kul. Jag fick en ny favorit låt och även ny favorit mat, nämligen älgkebab.

Här kommer låten:



Men det´var inte därför jag uppdaterade faktiskt, utan jag tänkte berätta att pappa nu har bokat resa och jag kommer att vara borta 30/1-29/2 2010. 172 dagar kvar om jag inte minns fel. Så jag måste tyvärr  vänta med min sjukt efterlängtade tatuering tills mars :( Men det är nog smart, jag hade kunnat göra den på min födelsedag den hade ju hunnit läka. Men hur snygga blir färgtatueringar i solen? Det är ju smart att utsätta den för så lite som möjligt!

Jag ska börja plugga nästa höst (om jag kommer in). Jag är faktiskt riktigt sugen på att flytta till Umeå, men jag vågar inte flytta så långt själv så om jag inte hittar någon som vill flytta med mig så blir det nog Halmstad!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0