Fucked up måndag - lipsill

Jag har nu bestämt mig för att jag kommer bojkotta alla klasstillställelser från och med nu. Jag har sagt det förut men säger det igen, jag HATAR min klass. Väldigt roligt att man ska gråta när man kommer hem, att gå dit utan Camilla kommer jag inte göra nu om det fortsätter såhär.

Men ska flytta in hos henne idag så det ska bli kalaskul!



Ganska kul att ha mittbena, eller myskoxefrisyr som min söta pappa säger.. Men det är jobbigt innan håret vänjer sig och utväxten den lyser härligt grå ;).

Jag har inte träffat Camilla sen i fredags så jag LÄNGTAR!  Nu tror jag jag ska ta och packa lite. ! Så får vi se om de blir party idag eller i morgon :) Pussis


Kommentarer
Postat av: bäver

Vadå gråter när du kommer hem? För vad? Vad har vi gjort som gör att du börjar gråta? lust att förklara de?

2009-08-24 @ 22:44:18
Postat av: Emma Johansson :)

Hmm, ja du-. ingen ens tillltalade mig överhuvud taget. och när läraren fråga va ja tyckte o jag svara så tracka ju folk ner på mig vad ja än så. tack och lov camilla är här idag <3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3. Jag ska fan aldrig mer gå till skolan själv...............

2009-08-25 @ 11:07:23
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/
Postat av: Alma

Jag tänker inte heller gå på några mera klass dagar ! Isåfall ska du vara där! men som tur är träffar jag inte min klass förrän 7 september!!

2009-08-25 @ 11:49:28
Postat av: bäver

Va inte barnslig. Du pratade ju inte med någon heller... och ingen tracka ner på dig. va sa bara våran åsikt...

2009-08-27 @ 17:52:33
Postat av: Anonym

A men OKEJ ! Men de är jävligt moget att hälsar på varandra och så efter sommarlovet när man ej setts på hela sommaren. Moget, jätte moget. Nej varför i helvete ska jag prata med någon när ingen pratar med mej, de gånger ja har försökt starta en konversation har de ju gått TOPPEN? Sandra är väl den enda som inte ska ta åt sig av det här.. Men de som ni tracka på mej var när ingemar frågade MIG vad JAG tyckte. Och med tanke på att mina svar inte på något sätt tryckte ner någon annan, så borde inte någon ha något och säga om de. Kuratorn ringde mig idag, blir nu tvingad och gå till henne som vilket psykfall som hellst. LOVELY !!!!!!!!!!

2009-08-27 @ 18:06:33
Postat av: Emma Johansson

Om du nu tycker så, så ser jag ingen som hellst anledning att du läser min blogg heller!

2009-08-27 @ 18:08:31
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/
Postat av: Bäver

Asså seriöst... Varför är de vårat fel att du tar åt dig när vi inte har gjort något?

Alla umgås inte med alla om du tror de... Du och camilla, Laura Sandra och Malin ( ibland Marina ).

Sara Patrick Pernilla Martin Lilja. Malin A och Janina... Så är det vårat klass är splittrad... Det har inget med dig att göra det bara är så.

Sen så undrar jag en grej. Hur ofta pratar du med Marina då? för enligt dig pratar ingen med dig. Men jag har nog aldrig sett dig prata med henne eller Malin A eller Janina. Så tänk på att du inte är något jävla helgon själv... Du försöker ju inte precis prata med folk!!!!!!

2009-08-27 @ 21:27:09
Postat av: :P

på en filosofilektion får man la ändå förvänta sig att bli ifrågasatt..... som jag ser på filosofi så går det ut på att man ska diskutera och ifrågasätta varandras åsikter.

2009-08-27 @ 23:25:57
Postat av: Anonym

Du ska få säga dina åsikter? men vi ska hålla käften? Världen kretsar inte kring dig..

2009-08-30 @ 16:16:04
Postat av: bff

men om du vill säga dina åsikter fixa en blogg,stå för vem du är och skriv ! emma visar iaf vem hon är när hon skriver vilket du inte gör ... moooogeeet , plus att det är ju ganska lätt att vara elak och skriva när man inte ens behöver visa vem man är och inte kan få någon skit, medan hon får det nu genom att du kommenterar hela jävla tiden.

2009-08-31 @ 09:34:04
Postat av: enjoy

TYCKER DU VERKAR JÄTTE SÖT------



2009-09-09 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0