123123123123

Ryktet gick att de skulle komma en snygging och lämna hö här i bonneland. Det var lite funderingar mest från Camilla och Annas sida (jag känner mig mentalt efterbliven fortfarande.) De gick ut och tvättade Killen (en häst) och jag fick jobbet att laga mat åt Camy. Så kommer Anna in och berättar att han var snygg och att Camilla fick ångest och "sprang" iväg. Och sen kom också Camy in och berättade storyn om att han var snygg och att hon var ful i håret och så vidare. Sen kommer de in hit till mig och jag har högläsning på en blogg (de lyssnade inte över huvudtaget) De hade nämligen annat för sig. De stod i fönstret lite halvt gömda och GLODDE ut genom fönstret på snyggingen "in action". Jag var tvungen att komma och kolla och jag erkänner han var tight.  Anna som inte skäms för något tog även en del smygkort. Sen kom vi på att vi borde göra ris, med tanke på att jag inte hade gjort det innan. Vi gick alla tre till köket och hade genast en mycket bättre utsikt över snygot. Sedan så fick Camilla ångest och skrek att han var påväg in. Så vips så kom han, och omg vad Camilla blev nervös. Men det var kul och han var snygg. :)





Och efter han gick så pratades det såklart om ålder och sånt. Circus 25 kanske, fett freesh. Vi var alla tre osminkade och tycker själva vi ser ut som typ 13. Så säger Camilla a jag ser i alla fall inte ut som om jag snart är 18 utan smink. Jag säger inte jag heller. Så säger Anna att jag ser äldre ut utan smink. Öh okej tänkte jag. Frågar något i stil med om jag sminkar mig fjortis eller vad det är. Och det gjorde jag tydligen,. Jag såg ENLIGT ANNA gammal ut utan smink, inte gammal utan GAMMAL. Hon sa att jag såg ut som en mamma när jag stod vid spisen. Tack så mycket kul att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0