244

Nu är dagen kommen, jag ska flytta :). Nej inte på riktigt men för några dagar. Stackars Camy har bott själv sedan i söndags men nu idag mår jag ganska bra (så länge jag ligger ner). Jag åker mest dit för att vara sällskap. Och i natt hade jag feber/ångest för fjärde natten i rad. Det är omöjligt att jag har det en femte natt så detta ska nog bli roligt.

Jag hittade en rolig omröstning på expressen.se som jag var tvungen att göra.



Ja som du kanske såg så gillar jag dialekt. Det finns inget sexigare än en kille som pratar göteborska, det är så manligt till motsats till stockholmska. Kanske så är dialekten inte det viktigaste direkt utan mer ett plus i kanten, men faktiskt så var det fler som röstade som jag;)



I morgon fyller min pappa 40, typ shiit. Snäll som jag är så kommer jag dock inte at vara hemma på hans födelsedag. Mamma har kirrat en present från mig och Julle så jag behöver inte köpa något. Men de känns ganska ego endå så något litet får jag köpa. En fin bukett hade varit kul men min mamma är allergisk så de hade slutat för dem som för alla andra buketter i detta hus, de hade åkt ut. Det är så himla hemskt att när jag har fått blommor (det händer inte ofta, men det händer) så har jag ställt in dem på mitt rum och stängt dörren. Men endå varje gång jag kom hem stod dom ute, men jag är envis så jag ställde tillbaka dem. Sedan fick min mamma damp och tyckte jag var elak när hon var allergisk så jag fick ge mig. Det som är så roligt att få blommor :/

Nu ska jag läsa om Annika Östberg som ska få flytta hem till Sverige efter 28 år i  amerikanskt fängelse.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0