Telefonförsäljare

När jag kom hem så kom jag hem försent för att hinna till banken och hämta ut mitt nya idkort så jag satte mig ner läste kickstidningen och försökte komma på något bra och göra. Så kom jag på ja jag ringer till bredbandsgrejens kundtjänst och gnäller för mitt bredband har adhd.

Först satt jag i telefon kö i en halvtimma och hela tiden sa den hetsiga inspelade rösten att jag var först i kön. Jag kom på att något måste vara fel och ringde då från mobilen upp och sa att jag trodde att något var fel för jag väntat så länge, det var det också,. Men tillslut fick jag prata med David. Jag kan nästan sätta pengar på att de var han som jag pratade med i telefon i 45 minuter när jag installerade bredbandet. Trevligare kille får man leta efter, nu pratade vi bara i 30 min. När vi la på önskade han mig en "fortsatt trevlig kväll" . Skönt och få det ur världen, hoppas att det löser sig nu också :)

Har just nu haft min mary kay konsult här (Ewa). Och vi har preliminär bokat in en hudvårdskurs här nästa onsdag. Och sedan efter det så får man en personlig makeup kurs (vid ett annat tillfälle) och det är inget som hellst köptvång. Man kan bara komma hit och checka läget. Om du är intresserad kan du smsa mig :)

Tappade tyvärr tråden på vad jag skulle skriva om när Ewa stormade, får se om jag kommer på det sen.


kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0