Walking on sunshine

Igår var jag i stan med min älskade syster och med Camy. Det var kul för jag fick köpt en hel del :). Men vet du vad jag gör nu ? Jo jag sitter ute i solen på min balkong och solar. Men de är en jävla massa småfjors killar som springer runt på mina grannars tomtet, men jag sa till dem! De skriker och gör Bagarliden osäkert, varför ägnar de sig inte åt majblommeförsäljning? Det gjorde man minsann på min tid. Jag tyckte det var superkul att sälja majblommor. Jag kom nyss hem från praktiken och väntar på att Camcam ska komma hem.

Det börjar bli dags för att ta årets första dopp snart, men  jag tror nog att det är alldeles för kallt än så länge. Vi var på nya (en badplats) igår, kändes väldigt somrigt!

Jag känner nu att jag har lite ångest över kvällen, vad vi ska göra och så. Jag hade gärna eller rättare sagt hemskt gärna lämnat ön faktiskt. Men vi får se känns kanske som man är ute lite sent :P Min lillasyster skulle in till stan, det är nog roligt.

Jag var så busig att jag herromdagen begav mig till banken och sa att mitt idkort hade gått sönder och att jag ville ha ett nytt, det är inte sönder men de är s¨å jävla fult att de är jobbigt att visa upp. Så jag kommer ha två, helt amazing och de nya idkorten är snygga. Jag är ju sådan mega dubbel tönt stammis på Tjörns Sparbank så jag fick det gratis :)

<333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0