22 April,

Idag skulle jag och Camcam inviga de nya solariet i Stenungsund, så vi åkte dit. Toppen bra kostar bara 10 kr denna veckan! Det gick bra inge större missöden, fast jag klickade på knappar när jag låg där så sprutade det vatten i mitt ansikte. Fan va jag började skrika, jag blev ju livrädd. Jag trodde jag petade på musikknappen. Men vi fick oss ett rejält skratt. Sen tror jag jag brände min bakdel med :/. Fast jag solade med vanliga trosor, men de är inte att rekomendera att sola i nättrosor,

Jag är ju lite stalker brud, men jag vet om det så det är ingen fara. Men idag har jag pratat om samma kille hela dagen, eller igår med. Så kör han förbi, ofta det händer. Han hade ju min favorit i passagerar sätet med, sötis.

Jag och Camilla har vart ute och gått också, med och utan Linn och Erik. Vi mötte bitchEmma och ja sa hej, trofan att äcklet inte svarade. Inte helt okej. Hon sänkte mig. Rejält

Sen fan vad jag har skämt ut mig idag... Synd jag har tystnadsplikt bara, jag får ju inte ens säga vilka som har vart inne på banken. Men idag kom de in en snygg kille (aldrig sett honnom innan), han var surfkille, svinbrun och hade snygga armband. Men jag råkade börja blusha när han var där. Fan va jag skämdes. Jag kände min ansiktsfärg gick från hudfärgad->rosa->ljusröd->KNALLMEGAASRÖD på mindre än tre sekunder. Fyfan. Men jag lyckades tänka bort det och fick tillbaka min naturliga färg några minuter senare. När han går är de inga kunder kvar så säger Leffeboy som stått bakom mig: Emma blev du lite nervös när det kom in en sådan snygging? Hahah jag blev typ generad igen, men jag kan inte hjälpa de. Borde nog gå på terapi helt enkelt.

Mitt rum ser grymt äckligt stökigt ut, får väl ta tag i det i morgon! Men nu ska jag facebooka lite , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0