SISTA DAGEN I BONNELAND

Ja som sagt sista dagen idag. Jo Emma hur känns det? Jag vet inte riktigt, de är lite blandade känslor. Grymt kul att endå ha något och göra hela tiden, värsta träningslägret. Men samtidigt skönt att komma hem och låta mamma pyssla om en- Men jag kommer sakna hästarna jättemycket. Red killen lite idag med, fy fan vad kul det var säger jag bara. Picknick med ADHDhundarna idag också, men det var mysit. Och jag och Camy har överlevt en vecka tillsammans, gillar dig <3. I morgon är det upphalv sju som gäller och sen tisdag på det. Jag som hatar tisdagar och gympa första lektionen, jag kommer inte orka det.

VÄRSTA UPPLEVELSEN IDAG !!  Herromdan skrev jag ju om hökillen som va snygg. Idag kom han igen och han skickade ett lite halvflörtigt sms till Camcam igår och så kom han idag. Han var verkligen fett snygg och trevlig. En  riktig 10 poängare. Bara ett problem han hade fru och barn......

´<333

Kommentarer
Postat av: caamy

vi har haft en mysig vecka du å jag , tack för hjälpen gullet :)

2009-04-12 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0