HEMMA IGEN

Idag sista dagen på gården. Har inte hänt så mycket, har ridit killen, fått en ny bästis (Lovisa 11 år) och sen har en stackars höna dött. Den ramla ner och vi trodde den bröt benet och den va helt groggy de andra hönorna började picka på den så jag fick rädda den och sätta in den i Taffes box, men sen var hon död.

Jag ska aldrig mer gnälla om att jag vill flytta hemifrån, man har det väldigt bra som blir ompysslad hemma. Men har haft en nice vecka med min älskade.

När jag kom hem så åt jag lunch, sen så duschade jag. Jag kan ju säga att mitt hår var så in i helvete äckligt och benen var så orakade. Pinsamt och vidrigt men nu är jag på topp igen :)

Jag ska nog ta och se på Andra avenyn nu idag. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0